Discuţiile lui Viorel Croitoru (150)

Discuţii care au primit răspuns (23) Răspunsuri Activitatea Recentă

"Inedită scriere, faină idee, bine scris! Felicitări!"

Viorel Croitoru a răspuns Ian 20 lui EROAREA

5 Ian 26
Răspunsul lui mihai katin

"Cum faci tu Lilioară de ești mereu o minune? Te felicit din toată inima! Mulțumim pe…"

Viorel Croitoru a răspuns Ian 17 lui Antologia DOR DE EMINESCU

19 Ian 17
Răspunsul lui Lilioara Macovei

"Am lipsit de-aici o vreme, Voi ați scris, ați publicat, E frumos... e minunat! Cu ad…"

Viorel Croitoru a răspuns Ian 11 lui Revista nr.37

15 Ian 12
Răspunsul lui Veronica Serban

"Un suflet mare a făcut iar o minune și a scos o antologie minunată! Felicitări fată…"

Viorel Croitoru a răspuns Dec 5, 2018 lui Antologia ROMÂNIA MEA DE DOR

15 Dec 26, 2018

"Îcă mai sunt ingineri, profesori care sunt pe ”picior de plecare” și nu din cauza ți…"

Viorel Croitoru a răspuns Nov 14, 2018 lui Domn' profesor

15 Dec 3, 2018
Răspunsul lui Panzariu Andreea Geanina

"Dragă Lilioară Hărnicuță, iară Ai ”tras” singurică! Faină e... de pică! Vreau să-ți…"

Viorel Croitoru a răspuns Oct 2, 2018 lui Revista nr.36

28 Oct 6, 2018

"A ieșit minunată! Felicitări! Bănuiesc că ai ”tras” la ea cu foarte puțin ajutor...…"

Viorel Croitoru a răspuns Aug 31, 2018 lui Ziua Limbii Române 2018

28 Sep 22, 2018

"Senzații de copil, amintiri minunat redate, locuri... N-ai văzut tu, dar eram acolo…"

Viorel Croitoru a răspuns Feb 27, 2018 lui Felie de lubeniţă

8 Feb 27, 2018
Răspunsul lui Caleopi Efrem

"S-a oprit muzica, s-au dat jos măștile, ambalajele pompoase ale multor poezii și...…"

Viorel Croitoru a răspuns Oct 8, 2017 lui Emoţia şi mesajul poeziei în raport cu stilistica şi prozodia

10 Oct 20, 2017
Răspunsul lui Florin T. Roman

"Felicitări! Îmi plac mult poveștile, dacă au ceva suflet printre rânduri! Când dau d…"

Viorel Croitoru a răspuns Sep 9, 2017 lui DESENE cu SE(CRETE)

15 Sep 23, 2017
Răspunsul lui Claudia Elena Peter

Activitatea Recentă